Usikker tilkobling til Citrix på NAV

Incident Report for iktorkide

Resolved

Feilretting utført
Posted Jun 15, 2026 - 13:07 CEST

Monitoring

Feilen er nå rettet opp i og det skal nå være mulig å logge seg på
Posted Jun 15, 2026 - 12:03 CEST

Investigating

Ansatte i NAV får ikke koblet til kommunal desktop og velferdsapplikasjoner via Citrix. Vi jobber med å få det løst så fort som mulig.
Posted Jun 15, 2026 - 11:14 CEST
This incident affected: Citrix.