Problemer hos Cloudfare fører til at flere tjenester er påvirket i ulik grad

Incident Report for iktorkide

Resolved

Cloudfare har rettet på feilen. Tjenestene skal nå ha normalisert seg.
Posted Nov 18, 2025 - 14:10 CET

Monitoring

Cloudfare melder om bedring, og at tjenestene har begynt å svare. Det vil fortsatt ta litt tid før det normaliserer seg.
https://www.cloudflarestatus.com/incidents/8gmgl950y3h7
Posted Nov 18, 2025 - 13:29 CET

Update

We are continuing to investigate this issue.
Posted Nov 18, 2025 - 13:19 CET

Update

We are continuing to investigate this issue.
Posted Nov 18, 2025 - 13:10 CET

Update

Dette gjelder flere tjenester. Vi har dessverre ikke den fulle oversikten pr nå. Vi oppdaterer straks vi vet mer.

Vil gjelde blant annet:
- Visma
- Printix (utskrift)
- Azure
- Google

https://www.vg.no/nyheter/i/3MLL3d/flere-nettsider-har-troebbel
Posted Nov 18, 2025 - 13:07 CET

Investigating

Leverandør melder om problemer med tilgang til deres løsninger for enkelte brukere.
https://zisson-tdc.statuspage.io/incidents/f8d913r5n3m6

"Vi ønsker å informere om at det for øyeblikket er problemer med tilgang til Zisson Interact for enkelte brukere. Dette skyldes globale driftsproblemer hos Cloudflare, som påvirker flere tjenester internasjonalt.

Feilen kan føre til at noen brukere opplever ustabil tilgang eller at Interact ikke laster som normalt.

Cloudflare arbeider med å løse problemet, og vi følger situasjonen tett. Vi oppdaterer så snart vi har mer informasjon."
Posted Nov 18, 2025 - 12:57 CET
This incident affected: Visma (Visma Enterprise) and Utskrift (Printix).